مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 10:252019-11-21دانش

برگزاری اولین کنفرانس ملی آموزش ترکیبی توسط دانشگاه پیام نور


رییس پژوهشکده آموزش باز و از دور پیام نور از برگزاری اولین کنفرانس آموزش ترکبیی ایران در روزهای 29و 30 آبان به میزبانی دانشگاه پیام نور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، بهمن زندی با اعلام این خبر آموزش ترکیبی را رویکرد جدید آموزشی دانشگاه پیام نور طی چند سال اخیر دانست و گفت: دانشگاه پیام نور، به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی ایران، تاکنون نقش مهمی در گسترش آموزش عالی و تحقق عدالت آموزشی در اقصی نقاط کشور داشته و به انتقال دانش و فرهنگ از مناطق برخوردار به سایر نقاط کشور کمک کرده است.

وی ادامه داد: این دانشگاه با استفاده از دو رویکرد آموزش حضوری و الکترونیکی(ترکیبی) توانسته است امکان تحصیل مختلف مردم را در نزدیکترین محل زندگی آنها فراهم کند.

رییس پژوهشکده آموزش باز و از دور پیام نور افزود:چند صباحی است برنامه ریزان دانشگاه سعی دارند با جایگزینی رویکرد نوین آموزش ترکیبی به عنوان رویکرد مترقی آموزش عالی در قرن بیست و یکم، روح جدیدی به کالبد دانشگاه دمیده و کیفیت آموزشی آن را بیش از پیش اعتلا بخشند و خوشبختانه اکنون در شرایطی هستیم که این دانشگاه با توجه به رویکرد آموزشی برتر جهانی، یعنی آموزش ترکیبی ، دارای این پتانسیل است که بر کیفیت آموزشی خود بیفزاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین کنفرانس ملی آموزش ترکیبی توسط دانشگاه پیام نور

برگزاری اولین کنفرانس ملی آموزش ترکیبی توسط دانشگاه پیام نور