مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 10:152019-11-21سياسي

تاکید امام جمعه شاهرود بر برخورد شدید با آشوبگران


امام جمعه شاهرود با تقدیر از تظاهرات حمایتی مردم این شهر از نظام گفت: این راهپیمایی حمایتی به معنای آن نیست که مردم از نظر مشکلات اقتصادی و معیشتی نگرانی نداشته باشند.

- ایسنا/سمنان امام جمعه شاهرود با تقدیر از تظاهرات حمایتی مردم این شهر از نظام گفت: این راهپیمایی حمایتی به معنای آن نیست که مردم از نظر مشکلات اقتصادی و معیشتی نگرانی نداشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا-حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در جمع راهپیمایان شاهرودی اظهار کرد: مردم ایران در وقایع اخیر اجازه عرض اندام به دشمنان نداده و صف خود را از آشوب طلبان و اشرار جدا کردند.

وی با بیان اینکه اقشار مختلفی مردم شاهرود امروز با تظاهرات خود ضمن حمایت از نظام اسلامی، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند افزود: طرح مطالبات مردم و دغدغه های معیشتی آنها از صف آشوبگران جدا است و این راهپیمایی حمایتی به معنای آن نیست که مردم دلواپس مشکلات اقتصادی نباشند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه در همان روز افزایش قیمت بنزین برخی با اخلال در تردد مردم در شاهرود سختی هایی برای مردم ایجاد کردند ادامه داد: خوشبختانه به سرعت با دخالت نیروی انتظامی و بسیج، بدون اینکه حادثه تلخی اتفاق بیفتد، امنیت در شاهرود برقرار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امام جمعه شاهرود بر برخورد شدید با آشوبگران

تاکید امام جمعه شاهرود بر برخورد شدید با آشوبگران