مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 09:552019-11-21دانش

مروری بر عملکرد پروفسور رضا در دانشگاه شریف


رییس دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر این که پروفسور رضا در دوران مدیریت خود در این دانشگاه جایگاه بسیار ویژه ای برای اعضای هیئت علمی قائل بودند، - گفت: تعامل او با اساتید و اعضای هیئت علمی در دوران مدیریت یکی از بهترین و شاخص ترین ویژگی های بارز مدیریتی او به شمار می رود.

دکتر محمود فتوحی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص شخصیت علمی و اخلاقی پروفسور رضا، اظهار کرد: ایشان فارغ التحصیل اولین دوره رشته مهندسی برق دانشکده فنی دانشگاه تهران بود و علاوه بر این که رییس دانشگاه تهران بود به عنوان دومین رییس دانشگاه شریف نیز در این دانشگاه خدمات ارزنده ای را انجام داد هرچند که مدت زمان مدیریتی او در این دو دانشگاه کوتاه و حدود یک سال بود.

وی تصریح کرد: پروفسور رضا در زمینه مهندسی برق و مجله اطلاعات و مخابرات جزو یکی از دانشمندان برجسته و مفاخر بوده و قطعا علاوه بر کشور، دانشگاه شریف و تهران نیز با توجه به این که ایشان در مسند ریاست این دو دانشگاه بوده به خود می بالند.

رییس دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد: آن چه من شنیدم پروفسور رضا در دوره ریاستش در دانشگاه شریف و تهران در تعامل با اعضای هیئت علمی بوده و همچنین در احترامی که اعضای هیئت علمی برای دانشگاه داشتند نقش ویژه ای داشته است، حتی داستانی است که گفته می شود روزی پروفسور رضا وقتی به سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر عملکرد پروفسور رضا در دانشگاه شریف

مروری بر عملکرد پروفسور رضا در دانشگاه شریف