مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 09:202019-11-21سياسي

همراهی و حمایت همیشگی مردم رمز اقتدار نظام اسلامی ایران است


حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با انتشار بیانیه ای همراهی و حمایت همیشگی مردم رمز اقتدار نظام اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر در این بیانیه آمده است: باردیگر دشمنان پیدا و پنهان حریت و آزادگی ملت سرافراز ایران و نظام اسلامی چهره کریه خود را در قالبی دیگر به امید واهی ایجاد شکاف بین ملت و نظام به بهانه ی گرانی بنزین به تصویر در آورد و با ایجاد ناآرامی در نقاط مختلف کشور موجبات ضرر و زیان مادی و معنوی برای کشور را به وجود آورد .

آنان که در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی با انواع توطئه ها و خباثت ها از جمله ترور، جنگ، تحریم های بی سابقه که خود یک جنگ تمام عیار از نوع اقتصادی می باشد، بلوکه کردن اموال و دارایی های این ملت، تهاجم و شبیخون فرهنگی و .

ره به جایی نبرده اند، با تشکیل اتاق های فکرو اجیرکردن جیره خواران خائن پهلوی و منافقین کوردل و گروهک های مزدور شیوه های دیگری را که ایجاد ناآرامی و شورش در لوای اعتراض های به ظاهر مدنی در پیش گرفته اند که بارزترین آن وقایع سال 88 که با پاسخ قاطع ملت در 9 دی مواجه گردید.

حوادث سال 97 و امروز به بهانه گرانی بنزین نا آرامی های آبان ماه 98 که در آن به اموال شخصی و عمومی خسارت های بی شماری وارد کردند و با بهره گیری از ابزار رسانه ای در شبکه های مختلف در حالیکه می دانستند این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی و حمایت همیشگی مردم رمز اقتدار نظام اسلامی ایران است

همراهی و حمایت همیشگی مردم رمز اقتدار نظام اسلامی ایران است