مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 08:552019-11-21سياسي

حمایت شهرداری و شورای شهر کرمان از تصمیم ملی مدیریت مصرف سوخت


شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان در بیانیه ای مشترک اعلام کردند به تبع مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سایر مقامات عالیه کشور با درک اهمیت و ضرورت موضوع مدیریت مصرف سوخت با این تصمیم ملی همراه خواهند بود.

- ایسنا/کرمان شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان در بیانیه ای مشترک اعلام کردند به تبع مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سایر مقامات عالیه کشور با درک اهمیت و ضرورت موضوع مدیریت مصرف سوخت با این تصمیم ملی همراه خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از شهرداری کرمان، متن بیانیه مشترک شهرداری و شورای شهر کرمان در حمایت از تصمیم سران سه قوه مبنی بر افزایش قیمت بنزین به شرح ذیل است: بهره برداری مدبرانه از ذخایر و منابع خدادادی کشورمان، جزو اساسی ترین مسئولیت های نسل حاضر است.

در حقیقت اساسی ترین وظیفه نسل حاضر آن است که این ثروت ارزشمند ملی را مشفقانه و هوشمندانه تبدیل به احسن نموده و ایرانی به مراتب سرافرازتر و آبادتر را به نسل آینده تحویل دهد.

مصرف بهینه منابع عظیم و ارزشمند به ارث رسیده از نسل های گذشته می تواند با درایت و دوراندیشی نسل ما به توسعه پایدار ایران اسلامی کمک نموده و فرآیند عمران و آبادانی میهن عزیزمان را تسریع نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شهرداری و شورای شهر کرمان از تصمیم ملی مدیریت مصرف سوخت

حمایت شهرداری و شورای شهر کرمان از تصمیم ملی مدیریت مصرف سوخت