مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 07:462019-11-21ورزشي

آمادگی در برگزاری دوره های مهارت آموزی


مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: مرکز خدمات این آمادگی را دارد که در صورت نیاز طلاب و روحانیون و یا خانواده های آن ها به کلاس های مختلف و درخواست آن ها این کلاس ها را برگزار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز آذربایجان غربی ، حجت الاسلام راحلی ، در جلسه طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه، با بیان اینکه تقوا و علم لازمه طلاب علوم دینی برای رسیدن به اوج طلبگی است اظهار داشت: اخلاق، علم و نظم در امور زندگی از جمله نیازهای طلبه است که روایات ائمه معصومین هم ما را بدان ها سفارش می کنند.

وی ادامه داد: بنای مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی ارائه خدمات بیمه ای، فرهنگی، ورزشی و اردویی به طلاب، روحانیون و خانواده آن ها می باشد و مرکز خدمات این آمادگی را دارد که در صورت نیاز طلاب و روحانیون و یا خانواده های آن ها به کلاس های مختلف و درخواست آن ها این کلاس ها را برگزار کند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی با بیان این که خدمات مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی شامل همه طلاب و روحانیون خواهر و برادر می شود، گفت: همه طلاب، روحانیون خواهر و برادر و روحانیون اهل سنت استان که تحت پوشش مرکز خدمات هستند می توانند از خدمات این مرکز بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی در برگزاری دوره های مهارت آموزی

آمادگی در برگزاری دوره های مهارت آموزی