مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 07:402019-11-21سياسي

تعامل سازنده با تشکل های تاثیرگذاری اجتماعی و فرهنگی دراولویت است


مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان احترام به باورهای پذیرفته شده در جامعه را مهم دانست و بر تعامل سازنده با تمامی تشکل های تأثیرگذار اجتماعی و فرهنگی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد حاتمیان صبح امروز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس تبلیغات اسلامی شهرستان قروه رسالت سازمان تبلیغات تبیین و هدایت گری جامعه فارغ از هرگونه کنش های سیاسی و حزبی است، اظهار داشت: تبیین معارف دین و حوزه آموزه های شریعت یکی از رسالت های مهم حاکمیت دینی بوده که با تمام توان باید ساز و کار و ابزار تبلیغی و تبیینی را فراهم کند.

به گفته وی تفاوت و تکثرات مذهبی و دینی هرگز نباید مانع فعالیت های فرهنگ دینی شوند و در واقع اولین اصل کلیدی و محوری ایجاد ارتباط مؤثر و تعامل و سازنده با تمامی تشکیلات جامعه است.

حجت الاسلام حاتمیان بر استفاده از ظرفیت های موجود در جامعه، برگزاری نشست های هم اندیشی، توجه جدی به نسل جوان تأکید کرد و مهمترین مسئله را احترام به باورها و اعتقادات و فرهنگ پذیرفته شده جامعه دانست.

وی با اشاره به اینکه در دین اسلام این ظرفیت وجود دارد که انسان با تمامی اندیشه می تواند کار کند، افزود: تنوع و تکثر قرائت و برداشت ها از دین نباید موجب تفرقه و تنازل شود حتی اگر انحرافی باشد بلکه باید تعامل و همگرایی و الفت و اخوتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل سازنده با تشکل های تاثیرگذاری اجتماعی و فرهنگی دراولویت است

تعامل سازنده با تشکل های تاثیرگذاری اجتماعی و فرهنگی دراولویت است