مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 07:062019-11-21پزشكي

بیش از 90 درصد مبتلایان به «ای بی» حاصل ازدواج فامیلی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر خانه ای بی (بیماران پروانه ای) گفت: بیش از 90 درصد مبتلایان به بیماری ای بی، حاصل ازدواج های فامیلی هستند.

- بیش از 90 درصد مبتلایان به ای بی حاصل ازدواج فامیلی هستند این بیماری ژنتیکی است و فرزندان زوج هایی که ازدواج فامیلی داشته اند بیشتر احتمال دارد که به این بیماری مبتلا شوند و متاسفانه بیشتر مبتلایان ای بی در کشور به علت همین ازدواج های فامیلی به سخت ترین نوع ای بی دچار شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مدیر خانه ای بی (بیماران پروانه ای) گفت: بیش از 90 درصد مبتلایان به بیماری ای بی، حاصل ازدواج های فامیلی هستند.

یکی از راه های پیشگیری از بروز اینگونه بیماری ها، آموزش به خانواده ها برای پرهیز از ازدواج های فامیلی و همچنین ارائه آموزش هایی در زمینه فرزندآوری است.

حجت الاسلام سید حمیدرضا هاشمی گلپایگانی افزود: بخشی از بحث جلوگیری از تولد کودکان ای بی، در ممانعت از ازدواج های فامیلی است، اما بخش دیگری از این موضوع مربوط به خانواده هایی است که با وجود یک کودک پروانه ای باز هم بچه دار می شوند، زیرا بسیار دیده شده است در یک خانواده با وجود فرزند مبتلا به ای بی، بازهم فرزندان بعدی مبتلا به این بیماری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 90 درصد مبتلایان به «ای بی» حاصل ازدواج فامیلی هستند

بیش از 90 درصد مبتلایان به «ای بی» حاصل ازدواج فامیلی هستند