مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 06:502019-11-21بين الملل

حمایت مجدد اربیل از بغداد؛ مسئله، انباشت مشکلات طی 15 سال اخیر است


نخست وزیر منطقه کردستان عراق بر این باور است که دولت و نخست وزیر کنونی عراق، تنها مسئول رخدادهای کنونی عراق نیست، بلکه این مسئله، برآیند انباشت مشکلاتی است که به 15 تا 16 سال گذشته باز می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مسرور بارزانی نخست وزیر منطقه کردستان عراق بار دیگر از مطالبات مشروع و قانونی مردم معترض عراق حمایت کرد.

بارزانی تأکید کرد که مردم عراق، شایسته زندگی بهتر و شیوه مناسبتری برای اداره کشور هستند تا از تمامی خدمات بهره مند شوند .

خبرگزاری آناتولی به نقل از نخست وزیر منطقه کردستان عراق گزارش داد که منطقه کردستان از مطالبات قانونی تظاهرات کنندگان حمایت می کند و تظاهرات کنندگان حق دارند که اعتراض کنند .

وی در عین حال گفت: ما دولت و نخست وزیر کنونی عراق را مسئول رخدادهای کنونی عراق نمی دانیم، بلکه معتقدیم این مسئله، برآیند انباشت مشکلاتی است که به 15 تا 16 سال گذشته باز می گردد .

بارزانی درباره میزبانی از آوارگان در منطقه کردستان، تصریح کرد: اخیرا حدود 60 هزار نفر از آوارگان سوری به منطقه کردستان پناه آوردند و  پیش از این نیز، منطقه [کردستان] میزبان یک میلیون و نیم آواره بوده است .

این مسئول کُرد ضمن درخواست کمک از دولت عراق و جامعه بین الملل، تأکید کرد: متأسفانه این کمک ها در حدی نیست که باری از دوش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مجدد اربیل از بغداد؛ مسئله، انباشت مشکلات طی 15 سال اخیر است

حمایت مجدد اربیل از بغداد؛ مسئله، انباشت مشکلات طی 15 سال اخیر است