مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 18:452019-11-20اقتصادي

50درصد حجم پرونده های کالاهای موجود در انبارهای استان مرکزی ظن قاچاق است


50درصد حجم پرونده های کالاهای موجود در انبارها ظن قاچاق است که وضعیت بلاتکلیف دارند و باید هرچه سریع تر تعیین تکلیف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سیدعلی آقازاده عصر امروز در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی اظهار کرد: در راهپیمایی امروز مردم به عنوان حافظان امنیت به صورت خودجوش وارد میدان شدند و توطئه بزرگی که علیه مردم ایران در شرف انجام بود را در نطفه خفه کردند و بنده به عنوان خدمتگزار دولت، به وجود مردم با این نگرش انقلابی افتخار می کنم.

وی افزود: مردم استان و به ویژه شهر اراک با حضور پررنگ خود در راهپیمایی میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور از توطئه های پلید دشمن اعلام انزجار کردند و این همان برگ زرینی است که مردم بارها و بارها در صحنه های مختلف خلق کردند.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث مبارزه با قاچاق کالا در استان نیز گفت: مرکزی استانی پر تردد و در شاهراه ترانزیتی کشور قرار دارد به همین لحاظ میزان  قاچاق کالا در استان بالا است که انتظار می رود در یک اقدام جمعی و با انسجام، قاچاق کالا در استان را کنترل و  با این پدیده برخورد قاطع صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50درصد حجم پرونده های کالاهای موجود در انبارهای استان مرکزی ظن قاچاق است

50درصد حجم پرونده های کالاهای موجود در انبارهای استان مرکزی ظن قاچاق است