مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 18:252019-11-20سياسي

بهاییت، جریان خشونت گراست / 40 عنوان مقاله به همایش رسیده است


 دبیر همایش بهاییت 200 سال خشونت، خیانت و فرقه ای گفت : طبق اسناد موجود، بهاییت جریان خشونت آمیز است که در آن چیزی به جز آدمکشی، قتل و جنایت علیه بشریت دیده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ،دبیر همایش سراسری بهاییت بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با تأکید بر اینکه فرقه بهاییت، یک بنیاد سیاسی است که پشتوانه فکری ندارد ادامه داد : این همایش با حضور هفت کشور دنیا در شیراز نیز برگزار خواهد شد که به مناسبت 200 امین سالگرد میرزا علی محمد شیرازی است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا روزبهانی از فراخوان مقالات برای برپایی این همایش و مشارکت اقشار مختلف جهانی و مدیران ارشد فرهنگی خبر داده و افزود : در راستای فراگیر ساختن این همایش، سعی بر این داشته ایم تا از استان هایی که در فرقه فعال بوده اند بهره بگیریم .

روزبهانی خاطر نشان کرد : استان خراسان، اصفهان،آذربایجان شرقی و بوشهر نیز در زمره این استان ها هستند.

وی از آمادگی در راستای بالا بردن اطلاعات و نشر آگاهی برای مردم خبر داده و افزود : هدف این است که بخشی از جامعه را فعال کنیم تا با مقاله نویسی، ما را در این راه یاری کنند.

روزبهانی افزود : تا کنون بیش از 40 عنوان مقاله به این همایش ارسال شده است اما بر اساس آمار موجود، به طور یقین نمی توان اعلام کرد که کدام مقاله ها دارای ارزش بوده چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهاییت، جریان خشونت گراست / 40 عنوان مقاله به همایش رسیده است

بهاییت، جریان خشونت گراست / 40 عنوان مقاله به همایش رسیده است