مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 12:302019-11-20اجتماعي

اجرای هفتمین دوره طرح «زائران حرم رضوی»


مدیرکل امور اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام بیش از 700 نفر در قالب «طرح زائران حرم رضوی» برای هفتمین سال متوالی خبر داد.

- مدیرکل امور اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام بیش از 700 نفر در قالب طرح زائران حرم رضوی برای هفتمین سال متوالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، آقای رضا معممی مقدم گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفان، هفتمین دوره طرح زائران حرم رضوی از محل عواید موقوفات مرتبط دارای درآمد، در آبان و آذر و در دو دوره در مشهد مقدس برگزار شد.

وی با بیان اینکه طرح زائران حرم رضوی به منظور اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان در موضوعات کمک به زوار امام رضا (ع) و با رویکرد شفاف سازی و اطلاع رسانی از آثار و برکات وقف اجرا می شود، تصریح کرد: شناسایی افراد واجد شرایط مطابق نیات واقفان، ایجاد وحدت رویه در سراسر کشور در حوزه اجرای نیات، شفاف سازی در خصوص مصرف عواید موقوفات مرتبط، زمینه سازی، ترغیب و جذب خیران در امر ایجاد وقف جدید در موضوعات مرتبط و نیاز های روز جامعه از دیگر اهداف این طرح محسوب می شود.

آقای معممی مقدم بابیان اینکه طرح زائران حرم رضوی برای هفتمین سال متوالی در سراسر کشور اجرا می شود، افزود: بیش از 321 موقوفه دارای درآمد مرتبط با طرح و 730 نیت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای هفتمین دوره طرح «زائران حرم رضوی»

اجرای هفتمین دوره طرح «زائران حرم رضوی»