مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 12:252019-11-20اقتصادي

دوست داریم ترکیه دروازه اروپا برای ایران باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اوز تورک براون امروز در بیست و پنجمین همایش ملی صادرات غیر نفتی کشور در تبریز اظهار کرد: از اینکه در شهر شعر و هنر شهر شمس تبریز و شهریار بزرگ حضور دارم خوشحالم و به خاطر میزبانی اولین اتاق بازرگانی ایران با قدمت بیش از یک قرن تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه امروز در اینجا به عنوان عضور هیئت مدیره اتاق اورسیا و رییس اتحادیه اتاق ها و بورس های ترکیه حضور دارم، افزود: اتحادیه اتاق ها و بورس های ترکیه تنها سازمان تجاری است که کل بخش تجاری ترکیه را نمایندگی می کند و بیش از یک و نیم میلیون عضو بومی و خارجی دارد.

اوز تورک براون اذعان داشت: اعضای ما تمام شرکت های کوچک، متوسط و بزرگ و تمام بخش های تجاری، صنعتی، کشاورزی، لجستیک و گردشگری را در بر می گیرد؛ در خارج از کشور هم دارای شبکه گسترده هستیم.

عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی ترکیه ادامه داد: تعاملات نزدیکی با اتاق های بازرگانی صنعت و تجارت ایران داریم و می خواهیم در تمام سطوح یک جا جمع شده و افکار مشترک را ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ضمن همکاری با تشکیلات اقتصادی و تجاری و اتاق های مربوطه کشورهای دی 8 با اتاق های ایران همکاری تنگاتنگی داریم و به پیشرفت روابط دوجانبه خیلی اهمیت می دهیم و با وجود تمام مشکلات خواهان افزایش تجارت دوجانبه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوست داریم ترکیه دروازه اروپا برای ایران باشد

دوست داریم ترکیه دروازه اروپا برای ایران باشد