مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 12:052019-11-20سياسي

رفع محدودیت اینترنت در کنار حفظ امنیت مورد توجه قرار گیرد


یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از شورای عالی امنیت ملی و وزارت کشور خواست ضمن حفظ آرامش و امنیت، رفع محدودیت اینترنت را هم مورد توجه قرار دهند.

- حمیده زرآبادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طبیعتا اگر حتی قطعی اینترنت برای برقراری امنیت در یک بازه زمانی کوتاه اتفاق افتاده، اینکه بخواهیم با قطعی اینترنت امنیت را برقرار کنیم به صورت مستمر شدنی نیست و به هر حال باید محدودیت های اعمال شده را برداریم.

وی افزود: اگر این تعبیر را داشته باشیم که اینترنت در ایجاد ناامنی ها سهم داشته، پس لابد با وصل شدن آن هم بیم افزایش ناامنی می رود.

ما در عین حال که تدابیر امنیتی را داریم و باید از ناامنی جلوگیری کنیم باید کاری کنیم که نارضایتی بیشتر نشود.

نماینده مردم قزوین در مجلس یادآور شد: در چند روز گذشته خیلی از کسانی که کسب و کارشان در بستر اینترنت بوده کارشان مختل شده، کسانی که کارهای پژوهشی و دانشگاهی انجام می دادند هم کارشان با اختلال مواجه شده و حتی خیلی ها روال عادی زندگی شان دچار اشکال شده است.

زرآبادی ادامه داد: کارکنان خیلی از ادارات در این چند روز در محل کار خود حضور می یابند اما بخشی از کارشان انجام نمی شود، همچنین مشکل قطعی اینترنت در حوزه خبرگزاری ها بیشتر خودش را نشان می دهد و با توجه به عدم دسترسی آنها به برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محدودیت اینترنت در کنار حفظ امنیت مورد توجه قرار گیرد

رفع محدودیت اینترنت در کنار حفظ امنیت مورد توجه قرار گیرد