مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:502019-11-20سياسي

مردم ایران اجازه موج سواری بر حوادث اخیر را به دشمن ندادند


آیت الله نوری همدانی ملت ایران را مردمی بصیر، آگاه و هوشیاردانست و گفت: خوشبختانه مردم آگاه ایران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و اجازه موج سواری به دشمن ندادند.

- ایسنا/قم آیت الله نوری همدانی ملت ایران را مردمی بصیر، آگاه و هوشیاردانست و گفت: خوشبختانه مردم آگاه ایران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و اجازه موج سواری به دشمن ندادند.

آیت الله حسین نوری همدانی امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به خطبه 50 نهج البلاغه گفت: امیرمؤمنان حضرت علی(ع) در این خطبه ویژگی های فتنه را معرفی کردند و فرمودند دشمن با ایجاد فتنه حق را از بین می برد و مانع معرفی حق خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی، وی با اشاره به حوادث اخیر کشور افزود: مشکل مردم اقتصاد و معیشت است و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند که مسؤولان مشکل مردم را حل کنند، ما هم از مسؤولان می خواهیم که مشکل معیشت مردم حل شود و به سخنان چند روز قبل رهبری درجهت حل مشکل معیشتی عمل کنند.

معظم له اظهار کرد: باید توجه داشت دراین چند روز آمریکا، اسراییل، عربستان، سلطنت طلبان و بعضی کشورهای اروپایی از این آشوب ها به عنوان پشتیبانی از مردم حمایت کردند در حالی که خودشان در این 40 سال بدترین ظلم ها و تحریم ها را نسبت به مردم داشته اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران اجازه موج سواری بر حوادث اخیر را به دشمن ندادند

مردم ایران اجازه موج سواری بر حوادث اخیر را به دشمن ندادند