مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:452019-11-20بين الملل

هشدار مقام ارشد اطلاعاتی عراق نسبت به برنامه داعش برای حمله به زندان ها


رییس سازمان اطلاعات نظامی عراق هشدار داد، رهبران باقی مانده گروه تروریستی داعش با به کارگیری حجم انبوهی پول در حال دسیسه چینی برای فراری دادن اعضای به زندان افتاده این گروه هستند تا با استفاده از آن ها دوباره به اصطلاح خلافت خود را بازسازی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژنرال سعد العلاق رییس سازمان اطلاعات نظامی عراق گفت: پرونده مربوط به 9 تن از اعضای ارشد داعش را در اختیار مقام های ترکیه قرار داده است.

او به شبکه سی ان ان تصریح کرد: در میان این افراد چند تأمین کننده مالی هستند که قادر به تأمین مالی راه اندازی حمله و کشتار در سراسر جهان بوده و در عین حال در میان آن ها بهترین بمب سازهایی که داعش تاکنون داشته نیز وجود دارند.

او خاطر نشان کرد: این مردان در حالی که گروه تروریستی داعش اوایل سال جاری میلادی در منطقه باغوز متلاشی شد، توانستند به سمت شمال فرار کرده و با پرداخت مبالغ زیادی پول قاچاقی به ترکیه بروند.

او به سی ان ان تصریح کرد: آن عناصر که در حال حاضر در ترکیه هستند نقشی کلیدی در به خدمت گرفتن شبه نظامیان و تروریست ها ایفا می کنند.

این مقام ارشد نظامی عراق فاش کرد، از جمله نیات رهبران فعلی داعش، فراری دادن داعشی های فراری از زندان ها در عراق و سوریه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مقام ارشد اطلاعاتی عراق نسبت به برنامه داعش برای حمله به زندان ها

هشدار مقام ارشد اطلاعاتی عراق نسبت به برنامه داعش برای حمله به زندان ها