مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:402019-11-20فناوري

اینترنت به زودی وصل خواهد شد / خود مسئولان از محدودیت های فعلی ناراضی اند


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اینترنت بین الملل به زودی وصل خواهد شد، امنیت را مولفه ای بسیار مهم دانست و گفت: من شخصا به صورت مستمر در حال پیگیری هستم که با صلاح دید مراجع امنیتی و شورای امنیت کشور بتوانیم ارتباطات را مثل قبل برقرار کنیم.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که اینترنت بین الملل به زودی وصل خواهد شد، امنیت را مولفه ای بسیار مهم دانست و گفت: من شخصا به صورت مستمر در حال پیگیری هستم که با صلاح دید مراجع امنیتی و شورای امنیت کشور بتوانیم ارتباطات را مثل قبل برقرار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در گفت وگو با یک برنامه رادیویی، درباره قطعی اینترنت بین الملل در کشور تصریح کرد: به خاطر سوءاستفاده هایی که رخ داد، شورای امنیت کشور تشخیص داد محدودیت هایی در اینترنت بین الملل اعمال شود که به اپراتورها ابلاغ شد.

البته خود شورای امنیت دغدغه مشکلات ناشی از این محدودیت ها را دارد و ما هم به طور مستمر گزارش شکایت های مردم و پیگیری های نمایندگان مجلس در این خصوص را به شورا منعکس می کنیم.

وی ادامه داد: من درباره وصل شدن دوباره اینترنت برآورد زمانی ندارم اما این امیدواری وجود دارد که هر چه سریع تر مشکلات برطرف شود و به نظر من صد در صد اینترنت به زودی وصل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت به زودی وصل خواهد شد / خود مسئولان از محدودیت های فعلی ناراضی اند

اینترنت به زودی وصل خواهد شد / خود مسئولان از محدودیت های فعلی ناراضی اند