مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:352019-11-20سياسي

راه آهن اینچه برون-شاهرود-طبس تحولی عظیم در منطقه ایجاد خواهد کرد


نماینده شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه پروژه های عظیم اقتصادی در شرق استان سمنان در دست اجرا است، گفت: تحقق راه آهن اینچه برون-شاهرود-طبس تحولی عظیم در منطقه ایجاد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسن حسینی شاهرودی ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان بابیان اینکه پروژه های عظیم اقتصادی در شرق استان سمنان پیگیری می شود که پیگیری فرماندار جدید در به سرانجام رسیدن آن ها مؤثر است، ابراز کرد: باید سرمایه های موجود منطقه در حوزه تولید به کار گرفته شود.

وی بابیان اینکه پروژه های عظیم اقتصادی دنبال می شود که این طرح ها نیازمند همراهی سرمایه گذاران است، افزود: تصویب راه آهن اینچه برون- شاهرود - طبس از جمله این طرح ها است که به مثابه یک طرح فراملی می بایست پیگیری شود تا تحول عظیمی را در منطقه رقم بزند.

عضو خانه ملت بابیان اینکه منطقه اقتصادی شاهرود نیز به تصویب رسیده است که به محض ابلاغ قانون می توان نسبت به اجرای آن اقدام کرد، گفت: چهار شهر برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی پیشنهاد شدند که خوشبختانه در مجلس توانستیم در لحظات آخر شهرستان میامی را نیز در فهرست متقاضیان منطقه ویژه اقتصادی قرار دهیم تا شاهد تحول خوبی در حوزه تولید و سرمایه گذاری در شاهرود و میامی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن اینچه برون-شاهرود-طبس تحولی عظیم در منطقه ایجاد خواهد کرد

راه آهن اینچه برون-شاهرود-طبس تحولی عظیم در منطقه ایجاد خواهد کرد