مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:352019-11-20اقتصادي

مردم با درایت، صف خود را از شورش گران جدا کردند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر در برخی نقاط کشور، گفت: کشور درگیر یکسری مسایل شد اما با درایت و تدبیر مسئولین و مردم در نطفه خفه شد و مردم صف خود را با شورش گران جدا کردند.

- محمدصادق بصیری عصر امروز 29 آبان ماه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر در برخی نقاط کشور، گفت: کشور درگیر یکسری مسایل شد اما با درایت و تدبیر مسئولین و مردم در نطفه خفه شد و مردم صف خود را با شورش گران جدا کردند.

و ی ادامه داد: یکی از عمده ترین مسایل ما مبارزه با قاچاق کالاها و سوخت است و اگر در این مهم کوتاه بیایم نمی توانیم مدعی خوب عمل کردن باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان این مطلب که باید آمار میزان قاچاق سوخت مشخص شود، اظهار کرد: کار زیادی در حوزه قاچاق کالا و ارز داریم، تصریح کرد: برای مقابله با قاچاق کالا و ارز باید همه دستگاه ها هماهنگ کار کنند.

وی عنوان کرد: به موضوعات ایست بازرسی ها، کارت های مهاجر، بارنامه های جعلی و .

باید توجه شود و با این موضوعات می توانیم قاچاق سوخت را کنترل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی حسینی نژاد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در این جلسه گفت: حدود 100 میلیون لیتر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با درایت، صف خود را از شورش گران جدا کردند

مردم با درایت، صف خود را از شورش گران جدا کردند