مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 11:302019-11-20سياسي

آمار مرگ و میر معتادان در استان مرکزی به صفر رسیده است


با اقدامات انجام شده در راستای مقابله و مبارزه با مواد مخدر آمار مرگ و میر معتادان در استان به صفر رسیده و در تلاش هستیم تا مرگ و میر ناشی از سرما هم نداشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی اظهار کرد: باید در راستای مبارزه و مقابله با مواد مخدر تلاش بیشتری کرد، زیرا اگر تلاش ها در این زمینه کاهش پیدا کند قطعاً آثار و مضرات مواد مخدر در جامعه گسترده تر خواهد شد.

وی جبهه اقدامات پیشگیری و درمان را وسیع دانست و افزود: اگر سازمان های مردم نهاد، تلاش خیران و خود مردم نبود هم اکنون شرایط این حوزه بسیار بدتر از شرایط کنونی بود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در راستای مقابله و مبارزه با مواد مخدر آمار مرگ و میر معتادان در استان به صفر رسیده و در تلاش هستیم تا مرگ و میر ناشی از سرما هم نداشته باشیم.

آقازاده بیان کرد: برای پوشش افراد معتاد در فصل سرما و استفاده آنها از گرم خانه های شهرداری، شهرداری باید مکانی برای وسایل همراه افراد معتاد مانند شلتر ایجاد کند تا آنها با خیال آسوده وسایل خود را در آنجا به امانت گذاشته و شب در گرمخانه استراحت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مرگ و میر معتادان در استان مرکزی به صفر رسیده است

آمار مرگ و میر معتادان در استان مرکزی به صفر رسیده است