مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 10:202019-11-20سياسي

84 مقاله در همایش ملی پلیمر به صورت سخنرانی در دانشگاه اصفهان ارائه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هوشنگ طالبی، رییس دانشگاه اصفهان در پنجمین همایش ملی پلیمر که فعالیت خود را از امروز آغاز کرده است، - دبیر علمی همایش ملی پلیمر ایران گفت: تعداد کل مقالات دریافتی 138 مقاله بود که پس از داوری 117 مقاله پذیرش شد که از این میان 84 مقاله به صورت سخنرانی و 23 مقاله به صورت پوستر ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هوشنگ طالبی، رییس دانشگاه اصفهان در پنجمین همایش ملی پلیمر که فعالیت خود را از امروز آغاز کرده است، اظهار کرد: دانشگاه با یک رسالت ماموریت گرا در جهت رفع نیاز های اساسی جامعه شکل گرفته و رشد کرده است.

طالبی افزود: در بخشی از تاریخ دانشگاه، راه اندازی رشته های مختلف بدون توجه به نیاز های اساسی جامعه و این که آیا جامعه ظرفیت جذب این افراد را دارد، ثبت شده است.

رییس دانشگاه اصفهان با اشاره به پیشرفت تکنولوژی بر مبنای علم گفت: متفکران امروزی به این نتیجه رسیده اند که رقابت در دنیا بر مبنای تکنولوژی مبتنی بر علم استوار است.

دانش باید در راستای رفع نیاز های جامعه شکل بگیرد و در نهایت تبدیل به فناوری و تولید ثروت شود.

وی همچنین ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت های حاصل شده در علم پلیمر اظهار کرد: دانشجویان و استادان بسیاری در این رشته فعال هستند و لازم است صنایع از این ظرفیت ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

84 مقاله در همایش ملی پلیمر به صورت سخنرانی در دانشگاه اصفهان ارائه می شود

84 مقاله در همایش ملی پلیمر به صورت سخنرانی در دانشگاه اصفهان ارائه می شود