مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 10:102019-11-20اقتصادي

تشکیل کارگروه بررسی مشکلات بنزینی سرویس های مسافری


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: کارگروه تخصصی بررسی مشکلات بنزینی سرویس های مسافری در استان بوشهر تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سعید زرین فر در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر قیمت کالا و خدمات در استان بیان کرد: افزایش قیمت کالا و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین ممنوع است.

وی با تاکید بر برخورد قانونی با متخلفان بازار افزود: قیمت اجناس و خدمات به ویژه تاکسی ها و سرویس های عمومی به هیچ وجه نباید افزایش یابد و با متخلفان در این زمینه برخورد قاطع می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی بررسی مشکلات بنزینی سرویس های مسافری، تامین سهمیه بنزین سرویس های عمومی در بخش های گوناگون را ضروری دانست و اضافه کرد: بخشی از وسایل نقلیه در این بخش مانند آژانس ها و سرویس های مدارس یا سهمیه دریافت نمی کنند یا نیاز به افزایش سهمیه بنزین دارند که در این زمینه مکاتبات و پیگیری های لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: برای تامین بنزین سرویس های عمومی حمل و نقل مسافر روستا ها به شهر ها و سایر سرویس های مسافربری شخصی نیز بررسی های لازم در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه بررسی مشکلات بنزینی سرویس های مسافری

تشکیل کارگروه بررسی مشکلات بنزینی سرویس های مسافری