مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 09:362019-11-20دانش

دانشجویان ارشد و دکتری از تخفیف 40درصدی خدمات آزمایشگاهی بهره مند می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا اسدی فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی بنیاد علوم کاربردی رازی امروز در نشست رابطین مرکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های کاربردی که در شهر قدس برگزار شد، - مدیر شبکه آزمایشگاهی بنیاد علوم کاربردی رازی گفت: دانشجویان ارشد، دکتری و پسادکتری می توانند از تخفیف 40 درصدی شبکه آزمایشگاهی استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا اسدی فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی بنیاد علوم کاربردی رازی امروز در نشست رابطین مرکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های کاربردی که در شهر قدس برگزار شد، گفت: در حال حاضر 550 مرکز آزمایشگاهی در سراسر استان های کشور و در سطح 67 شهر با این شبکه همکاری می کنند.

اسدی فرد با بیان اینکه 550 دانشگاه، پژوهشگاه، مرکز خصوصی و 3000 آزمایشگاه عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی هستند، تصریح کرد: سال گذشته یک میلیون و 200 هزار خدمت به 70 هزار مشتری شامل اساتید، دانشجویان و شرکت ها ارایه شده است.

مدیر شبکه آزمایشگاهی بنیاد علوم کاربردی رازی با اشاره به اینکه یک شبکه زیرساختی آزمایشگاهی خوبی در کشور ایجاد کردیم که کار های متنوعی از نظر کنترل کیفی، استاندارد محصولات و کار های توسعه ای را انجام می دهند، اظهار کرد: اتفاق خوبی که افتاده این است که فعالیت های بخش خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان ارشد و دکتری از تخفیف 40درصدی خدمات آزمایشگاهی بهره مند می شوند

دانشجویان ارشد و دکتری از تخفیف 40درصدی خدمات آزمایشگاهی بهره مند می شوند