مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 09:202019-11-20سياسي

اعلام انزجار مردم استان از آشوبگران


مردم انقلابی در چند شهر استان با راهپیمایی و اعلام انزجار از آشوبگران، صف خود را جدا کردند و با ولایت و انقلاب میثاقی دوباره بستند.

- ؛مرکز اصفهان، مردم انقلابی استان اصفهان امروز در شهر های شاهین شهر ، شهرضا و نجف آباد با حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و همچنین اعلام انزجار از آشوبگران، صف خود را از آنان جدا کردند.

راهپیمایی مردم شاهین شهر مردم ولایتمدار شاهین شهر هم در راهپیمایی میثاق با ولایت و انقلاب با تجمع مقابل مسجدالمهدی این شهر به سمت سه راهی خیابان فردوسی راهپیمایی کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی چون تا پای جان حامی انقلابیم پیرو خط رهبر و امامیم ، ملت ما متحد و یک صدا فریاد زند مرگ بر آمریکا ، منافق فتنه گر همیشه بازنده است ، جمهوری اسلامی همیشه پاینده است فتنه گر،اشرار ننگت باد ننگت باد نشان دادند مثل همیشه حامی انقلاب اسلامی و پیرو رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) هستند.

راهپیمایی مردم شهرضا مردم شهرضا هم امروز با شرکت در راهپیمایی میثاق با ولایت امنیت و اقتدار حمایت خود را از رهبری، انقلاب و نظام اسلامی اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام انزجار مردم استان از آشوبگران

اعلام انزجار مردم استان از آشوبگران