مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:402019-11-20سياسي

40 سال مقاومت، خدمت، جهاد کارنامه درخشان بسیج است


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: 40 سال مقاومت، خدمت، جهاد و شهادت کارنامه درخشان بسیج است.

- ایسنا/اردبیل معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: 40 سال مقاومت، خدمت، جهاد و شهادت کارنامه درخشان بسیج است.

شکر عبدی به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته بسیج در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات بسیج در کشور اظهار کرد: حراست از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع از کشور در دوران جنگ سخت و جنگ نرم، حراست از مرزهای کشور و اقدامات امنیتی و تولید قدرت نرم در برابر هجمه های دشمنان از وظایف شجره طیبه بسیج در 40سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به آغاز هفته بسیج با شعار بسیج، 40سال خدمت، جهاد و شهادت، خاطرنشان کرد: 800 عنوان برنامه در این هفته برگزار می شود تا گوشه ای از ایثار و فداکاری های شجره طیبه بسیج مشخص شود.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اولین روز هفته مقدس بسیج با شعار بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت با غبارروبی مزار شهداء به عنوان محوری ترین برنامه این روز برگزار خواهد شد.

به گفته سرهنگ عبدی بسیج، اخلاق و معنویت، بسیج، علم و فناوری، بسیج، سبک زندگی اسلامی ایرانی، بسیج، فرهنگ و بصیرت، بسیج، دفاع و امنیت و بسیج، اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت رسانی را شعارهای هفته بسیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 سال مقاومت، خدمت، جهاد کارنامه درخشان بسیج است

40 سال مقاومت، خدمت، جهاد کارنامه درخشان بسیج است