مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:402019-11-20سياسي

خادمان کتاب و کتابداران کرمان تجلیل شدند


خادمان کتاب، کتابداران و فعالان کتابخانه های عمومی استان کرمان تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، آیین تکریم از خادمان کتاب، کتابداران و فعالان کتابخانه های عمومی استان کرمان امروز 29 آبان ماه با حضور حجت الاسلام علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان، میرعبداللهی مدیرکل منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور و جمعی از کتابداران و مسئولان کتابخانه های عمومی استان کرمان برگزار شد.

محمدصادق بصیری معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در این آیین، نهاد عمومی کتابخانه ها را از مقدس ترین و گرانبها ترین نهادها برشمرد و عنوان کرد: این نهاد با دو پدیده مهم کتاب و کتابخوانی ارتباط دارد.

وی به اهمیت کتاب و کتابخوانی و ارزش نوشتن و خواندن پرداخت و بیان داشت: هر چیز که نوشته می شود، خواندنی نیست، بنا به ارزش کتاب به آن است که خواندنی باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان بر برنامه های ویژه گسترش کتابخوانی اشاره داشت و گفت: در این راستا استانداری کرمان طرح ابتکاری، پنجشنبه های کتاب را به اجرا گذاشته که کارکنان استانداری ساعت ابتدای این روز را به مطالعه می پردازند.

وی گفت: صرفا دلیل کتاب نخواندن، کمبود وقت نیست، باید به دنبال رفع موانع و انگیزه دادن برای این مسئله مهم باشیم، حامیان کتابخانه ساز هم پیشقدم هستند و آمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمان کتاب و کتابداران کرمان تجلیل شدند

خادمان کتاب و کتابداران کرمان تجلیل شدند