مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 08:352019-11-20سياسي

آسیب های موجود از ولنگاری خودی ها است/ ترس از فتنه ها نداریم


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آسیب های موجود از ولنگاری های خودی ها است، گفت: هزینه سازش های غیر معقول و وادادگی ها بیشتر از هزینه مقاومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در جمع بسیجیان بیرجند بیان کرد: انسان در هر شرایط دارای دو جنبه نظری، بینش ها و جنبه عملی است.

وی افزود: بسیاری از انسان ها در بحث های نظری، اعتقادی، بینش و جهان شناسی صاحب نظر هستند اما برای استفاده با موانع روبه رو می شوند.

آیت الله عبادی ادامه داد: سطله ظلمه در عصر پادشان خودسر برای التزام به احکام اسلامی و حرکت اسلامی مانع بزرگ بودند که امروز استعمار هم بر آن اضافه شده است.

وی با بیان اینکه تحقق هر شی به وجود مقتضی و عدم مانع نیاز دارد، اظهار کرد: امروزه انقلاب موانع موجود اعم از طاغوت داخلی و استعمار خارجی را برداشته و مردم باید التزام را نشان می دادند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه تفکر بسیجی همراه التزام عملی به اسلام است، افزود: اگر چنانچه اسلام به معنای صحیح پیاده شود، دشمنی نمی تواند به صورت خارجی ارز اندام کند.

توسعه تفکر بسیجی دشمن را نا امید می کند نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی ادامه داد: دشمن به خاطر وادادگی انسان های ضعیف فرصت طمع پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های موجود از ولنگاری خودی ها است/ ترس از فتنه ها نداریم

آسیب های موجود از ولنگاری خودی ها است/ ترس از فتنه ها نداریم