مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 07:362019-11-20سياسي

مطالعات جازموریان باید پاسخگوی وضعیت معیشتی منطقه باشد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: مطالعات جازموریان باید به گونه ای انجام شود که پاسخگوی مسائل اقتصادی و معیشتی منطقه جازموریان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر رودری صبح چهارشنبه در نشست خبری با محوریت جمع بندی نهایی برنامه مدیریت جامع تالاب جازموریان و تدقیق نقشه های پهنه بندی تالاب بیان داشت: ما اگر دنبال یک نشست تخصصی هستیم شکل پنل متفاوت است و جلسات باید هدفمند برگزار شوند.

وی ادامه داد: جازموریان مساله کوچکی نیست که این بحث ریشه در مسائل اقتصادی، اجتماعی و طبیعی دارد و شاید بخشی از آن به دلیل احداث سدها، بندها باشد و بخشی برخاسته از تضاد منافع حوزه های آب ریز با خود منطقه جازموریان به لحاظ اقتصادی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: دو سال است که مطالعات در خصوص تالاب جازموریان در حال انجام و بررسی است بنابراین باید این طرح پاسخ علمی در خصوص مسائل و مشکلات جازموریان ارائه دهد.

رودری تصریح کرد: باید دید که مسائل و مشکلات حوزه جازموریان به چه چیز مربوط است؛ چالش هایی برای احیای تالاب ها داریم اما باید دنبال راهکارهای آن باشیم و بتوانیم یک سری راهکارهای علمی را پیشنهاد بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات جازموریان باید پاسخگوی وضعیت معیشتی منطقه باشد

مطالعات جازموریان باید پاسخگوی وضعیت معیشتی منطقه باشد