مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 07:062019-11-20سياسي

حقوق کارگران در سال آینده چقدر باید افزایش یابد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد بیگدلی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک شدن به زمان ارائه لایحه بودجه سال 99 از سوی دولت به مجلس، - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضع معیشتی کارگران، خواستار افزایش حقوق 40 درصدی کارگران در سال آینده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، احمد بیگدلی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک شدن به زمان ارائه لایحه بودجه سال 99 از سوی دولت به مجلس، گفت: یکی از شاخص های مهم و مؤثر در لایحه بودجه سال آینده که می بایست بیش هر شاخص دیگری مورد توجه قرار گیرد، میزان افزایش حقوق کارمندان و کارگران است.

وی با تأکید بر اینکه میزان افزایش حقوق کارگران در سال آینده می بایست متناسب با تورم باشد، اظهار داشت: متأسفانه در سال گذشته که جلسات مکرری به منظور میزان افزایش حقوق کارگران داشتیم، اما به نتیجه مطلوب نرسید و حقوق کارگران متناسب با تورم افزایش نیافت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه به زمان تقدیم لایحه بودجه 99 از سوی دولت به مجلس نزدیک می شویم، بنابراین قرار است جلسات متعددی برای افزایش میزان حقوق کارگران در سال آینده داشته باشیم تا فشار بر قشر کارگر در سال آینده کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق کارگران در سال آینده چقدر باید افزایش یابد؟

حقوق کارگران در سال آینده چقدر باید افزایش یابد؟