مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 06:202019-11-20سياسي

مناطق آزاد سوار شدن ماشین های خارجی نیست


مناطق آزاد صرفا سوار شدن ماشین های خارجی نیست و تا زمانی که این طرز فکر وجود دارد، رسالت خود را در زمینه گردشگری حفظ نخواهد کرد.

- ایسنا/مازندران یک کارشناس گردشگری معتقد است: مناطق آزاد صرفا سوار شدن ماشین های خارجی نیست و تا زمانی که این طرز فکر وجود دارد، رسالت خود را در زمینه گردشگری حفظ نخواهد کرد.

محمدرضا اورمزدی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه مناطق ویژه اقتصادی، تعاریف ویژه ای در دستگاه های اجرایی دارند، اظهار کرد: ایران در گردشگری جاذبه متنوعی مثل مناطق آزاد کیش، قشم دارد و اخیرا هم مناطقی در مازندران که در پی تصویب مجلس شورای اسلامی در حال انجام است که گردشگری در این مناطق باید مورد توجه بیشتری از سوی مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اگر طرح مناطق آزاد در مازندران با تصویب مجلس شورای اسلامی اجرا شود، تصریح کرد: این مناطق آزاد موجب می شود با کشورهای همسایه امارات، تعامل بین المللی خوبی در جذب توریسم بین الملل داشته باشیم.

این کارشناس گردشگری با تاکید بر اینکه مناطق آزاد را باید براساس سند چشم انداز افق 1404 بررسی کرد، گفت: استانداردهای بین المللی برای گردشگری در مناطق آزاد، شامل هتل، آژانس ها، مراکز اقامتی، زیرساخت های جاده ای، نرم افزار شناسایی توریسم برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم شود تا بتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق آزاد سوار شدن ماشین های خارجی نیست

مناطق آزاد سوار شدن ماشین های خارجی نیست