مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 06:062019-11-20سياسي

امروز، آخرین فرصت دریافت کارت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی تا ساعت 24 امروز مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، - نسخه ای از کارت آزمون خود را تهیه کنند.

حسین توکلی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، افزود:کارت شرکت در آزمون داوطلبان هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی از دوشنبه 27 آبان برای مشاهد و پرینت روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

وی گفت:همه داوطلبان برای شرکت در آزمون حداکثر تا ساعت 24 امروز چهارشنبه (29 آبان) مهلت دارند با مراجعه به سایت سنجش و وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای یا ثبت نامی از کارت خود یک نسخه پرینت بگیرند و مطابق اطلاعات مندرج در آن شامل زمان و محل برگزاری در جلسه آزمون شرکت کنند.

وی با بیان اینکه برای 521 هزار و 973 داوطلب کارت ورود به جلسه صادر شده است گفت: تا ساعت 8 صبح امروز 414 هزار و 634 داوطلب برای دریافت کارت آزمون و برگ راهنما اقدام کردند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: به همه داوطلبان که هنوز برای دریافت کارت آزمون اقدام نکرده اند توصیه می کنیم سریع تر با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسخه ای کارت ورود به جلسه تهیه کنند، زیرا بدون این کارت اجازه حضور در جلسه آزمون را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز، آخرین فرصت دریافت کارت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

امروز، آخرین فرصت دریافت کارت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی