مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 06:052019-11-20سياسي

فعالیت تبلیغی مستمر 7 هزار طلبه خواهر در مدارس کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت السلام و المسلمین عبدالکریم بهجت پور شامگاه امروز در دیدار با امام جمعه اردبیل و جمعی از خواهران حوزوی، اظهار کرد: 7 هزار طلبه خواهر در مدارس کشور فعالیت تبلیغی مستمر دارند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور افزود: حوزه علمیه خواهران در سال 1376 فعالیت خودش را آغاز کرد و توانست در طی این 22 سال، 500 مدرسه و مرکز در کشور دایر کند.

حجت السلام والمسلمین بهجت پور با تاکید بر افزایش توان حوزه خواهران، عنوان کرد: خواهران ما به خوبی مسیر پیشرفت را طی کرده و در زمینه پژوهش بسیار موفق عمل کرده اند که هم اکنون 500 مدیر خواهر در سطح کشور که تربیت شده حوزه های علمیه هستند، فعالیت می کنند.

وی با اشاره به لزوم تشکیل یک کمیته برای گسترش اثر بخشی طلاب خواهر در استان گفت: طلبه های فارغ التحصیل حوزه خواهران استان باید به عنوان سربازان دین در جامعه حضور داشته و در راستای کاهش آسیب های اجتماعی مبلغانی فعال باشند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور همچنین زمینه را برای گسترش رشته های تخصصی در استان مناسب عنوان کرد و گفت: ما در کشور 16 رشته سطح 3 و 4 رشته سطح 4 داریم که استان اردبیل قابلیت دارد تا طلبه هایش در رشته های بالاتر و تخصصی تحصیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تبلیغی مستمر 7 هزار طلبه خواهر در مدارس کشور

فعالیت تبلیغی مستمر 7 هزار طلبه خواهر در مدارس کشور