مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 05:502019-11-20ورزشي

تیم سوهان محمد سیما در قم پذیرای تیم اهورای بهبهان است


تیم سوهان محمد سیمای قم در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگا های کشور در خانه پذیرای تیم اهورای بهبهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور روز جمعه اول آذر برگزار می شود و تیم سوهان محمد سیما در مسابقه ای با جنبه های انتقامی در خانه به دیدار حریف خود می رود.

تیم های سوهان محمد سیمای قم و اهورای بهبهان در حالی از ساعت 17 روز جمعه در سالن شهید حیدریان قم با هم دیدار می کنند که دیدار رفت دو تیم در شهر بهبهان و در گرمای مردادماه این شهر با برتری 2 بر یک میزبان به پایان رسید.

اکنون شاگردان محسن حسن زاده این فرصت را دارند تا در یک بازی خانگی شکست بازی رفت در بهبهان را جبران کنند و با یک پیروزی دلچسب وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشند و در جمع تیم های بالای جدول باقی بمانند.

تیم سوهان محمد سیما قرار بود روز یکشنبه در چارچوب هفته هفدهم در اصفهان به دیدار تیم گیتی پسند اصفهان برود که آن مسابقه لغو شد و بدین ترتیب نماینده فوتسال قم 10 روز پس از بازی در خانه برابر شاهین کرمانشاه و پیروزی 7 بر 2 برابر این تیم، بار دیگر در لیگ برتر و دوباره در خانه به میدان خواهد رفت.

این فرصت 10 روزه، زمانی برای بهبود وضعیت مصدومان تیم سوهان محمد سیما بوده است و محسن حسن زاده از این فرصت برای بازسازی تیمش است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم سوهان محمد سیما در قم پذیرای تیم اهورای بهبهان است

تیم سوهان محمد سیما در قم پذیرای تیم اهورای بهبهان است