مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 02:502019-11-19اقتصادي

بدهی میلیاردی سواری های بین شهری در آزادراه های الکترونیکی


رییس اتحادیه سواری کرایه اعلام کرد: ماشین های سواری کرایه بین شهری که در آزادراه های عوارض الکترونیکی تردد می کنند، بدهی های میلیاردی پیدا کرده اند که پس از حدود هشت ماه به تازگی برایشان پیامک شده است و آنها نمی توانند آن را یکجا پرداخت کنند.

- بدهی میلیاردی سواری های بین شهری در آزادراه های الکترونیکی رییس اتحادیه سواری کرایه اعلام کرد: ماشین های سواری کرایه بین شهری که در آزادراه های عوارض الکترونیکی تردد می کنند، بدهی های میلیاردی پیدا کرده اند که پس از حدود هشت ماه به تازگی برایشان پیامک شده است و آنها نمی توانند آن را یکجا پرداخت کنند.

روز گذشته خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل درباره آخرین وضعیت دریافت و پرداخت عوارض الکترونیکی آزادراه ها به ایسنا گفت: این عوارض برای ماشین های سنگین و عمومی محاسبه شده و به تدریج پیامک آن برای مالکان این خودروها ارسال می شود و از مردم می خواهیم هر چه سریعتر نسبت به پرداخت آن اقدام کنند تا دچار جریمه نشوند.

در حالی این مقام مسئول به صورت ضمنی قسطی نبودن عوارض الکترونیکی خودروهای عمومی و سنگین را که پیش از این به آن اشاره شده بود تایید کرد، رحمت حاج محمدعلی، رییس اتحادیه سواری کرایه در این باره به ایسنا گفت: حدود 3000 راننده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی میلیاردی سواری های بین شهری در آزادراه های الکترونیکی

بدهی میلیاردی سواری های بین شهری در آزادراه های الکترونیکی