مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 02:302019-11-19دانش

رنگ و لعابی نانویی بر منسوجات ایرانی / ایمنی خود را در برابر امواج بالا ببرید


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محیا معصومی- چند سالی می شود که ایران به یکی از فعالان حوزه علوم و فناوری نانو در دنیا تبدیل شده و شرکت های دانش بنیان زیادی با همین ذرات کوچک، - فناوری نانو ابزاری برای بهتر شدن زندگی انسان است و جوانان ایرانی با بهره گیری از این فناوری، تحول شگفتی را در حوزه منسوجات ایجاد کرده اند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محیا معصومی- چند سالی می شود که ایران به یکی از فعالان حوزه علوم و فناوری نانو در دنیا تبدیل شده و شرکت های دانش بنیان زیادی با همین ذرات کوچک، شگفتی هایی مهیج خلق کردند.

گستردگی کارآیی فناوری نانو به حدی است که در هر حوزه ای، جوانان خلاق، ایده های رویایی خود را با کمک آن به واقعیت تبدیل کردند به عنوان مثال در ایران حوزه های کشاورزی و بسته بندی، انرژی، خودرو، آب، کالای خانگی، ساخت و ساز، منسوجات؛ دارو، بهداشت و سلامت با فناوری نانو دستخوش تغییرات بزرگی شدند و محصولات تولید شده با ویژگی های منحصربه فرد خود زندگی ها را متحول خواهند کرد.

با توجه به آنکه محصولات نانویی ایران جز در موارد اندک، برای مردم شناخته شده نیستند و خانواده ها از کارآیی چنین محصولاتی بی خبرند، قصد داریم در پرونده ویژه نانو با برند ایران اکثر محصولات شرکت های نانویی کشور را به تفکیک حوزه های کاربردی معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ و لعابی نانویی بر منسوجات ایرانی / ایمنی خود را در برابر امواج بالا ببرید

رنگ و لعابی نانویی بر منسوجات ایرانی / ایمنی خود را در برابر امواج بالا ببرید