مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 23:302019-11-19سياسي

برخورد ناجا با مخلان امنیت در چارچوب قانون بوده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز با تقدیر از تلاش ها و اقدامات ارزشمند پلیس در اغتشاشات و ناآرامی های اخیر، گفت: آرامش و امنیت مردم هدف اصلی نیروی انتظامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، آیت الله لطف الله دژکام در جلسه قرارگاه امام علی(ع) فرماندهی انتظامی استان فارس، اظهار داشت: متأسفانه در چند روز گذشته برخی با موج سواری دشمنان فضای جامعه را به سمت ناآرامی و اغتشاش سوق دادند.

وی ادامه داد: همه شهروندان حق دارند به صورت مسالمت آمیز و از طریق قانونی اعتراض خود را در خصوص سهمیه بندی سوخت اعلام کنند و نیروی انتظامی در این موارد حتی امنیت آنها را برقرار می کند ولی کسانی که می خواهند با سوء استفاده از این موضوع به حقوق مردم و اموال عمومی تعدی کنند، با برخورد قانونی مواجه خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه نقش نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت و هدف اصلی آن آرامش و امنیت مردم است، تأکید کرد: ورود نیروی انتظامی و برخورد با مخلان نظم و امنیت، اخلاقی، سالم و در چارچوب قانون بوده است.

دژکام گفت: در حال حاضر امنیت و آرامش در سطح استان حاکم است و از همه اقدامات نیروهای انتظامی و امنیتی در برقراری آرامش تقدیرو تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد ناجا با مخلان امنیت در چارچوب قانون بوده است

برخورد ناجا با مخلان امنیت در چارچوب قانون بوده است