مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 18:102019-11-19سياسي

20 کاشی ماندگار برای گرامیداشت شهدا ساخته شد


شهردار زنجان از توجه ویژه شهرداری به موضوع ایثار و شهادت خبر داد و گفت: به همین خاطر 20 کاشی ماندگار ساخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مسیح الله معصومی سه شنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: جایگاه رسانه در جامعه امروزی مشخص و تعریف شده است و هر ارگانی برای انعکاس عملکرد خود به ذی نفعان نیازمند اطلاع رسانی است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه اطلاع رسانی این فعالیت ها از طریق اصحاب رسانه رخ می دهد گفت: خوشبختانه در حوزه شهرداری شاهد همکاری خوب اصحاب رسانه هستیم و این همکاری ها دوستانه بوده است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره توفیق بهانه ای برای نفرات برتر در این حوزه بوده است، تصریح کرد: این جشنواره برای آن بود که اعلام کنیم جایگاه رسانه برای شهرداری ارزشمند است.

شهردار زنجان در ادامه به بحث توجه شهرداری به فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مجموعه شهری همواره توجه ویژه به این موضوع داشته و در همین رابطه در بیلبوردهای شهری موضوع ایثار و شهادت مورد توجه بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای احترام بیشتر به شهدا به پیشنهاد سازمان فرهنگی شهرداری اقدام فرهنگی دیگری انجام  و کاشی ماندگار طراحی شد که بر این اساس تعدادی از شهدای شاخص احصا و امروز 20 کاشی رونمایی شد که برخی را روی درب منازل و برخی را در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 کاشی ماندگار برای گرامیداشت شهدا ساخته شد

20 کاشی ماندگار برای گرامیداشت شهدا ساخته شد