مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 18:052019-11-19بين الملل

واکنش فرانسه به افزایش میزان ذخایر آب سنگین ایران


وزارت خارجه فرانسه به گزارش سایت قطره و به نقل ازآژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص افزایش ذخایر آب سنگین ایران واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت خارجه فرانسه امروز سه شنبه به گزارش سایت قطره و به نقل ازآژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص افزایش میزان ذخایر آب سنگین ایران از سقف 130 تن واکنش نشان داد.

وزارت خارجه فرانسه در این خصوص با طرح ادعایی مضحک مدعی شد: فرانسه از عدم پایبندی ایران به تعهدات خود در برجام شدیدا نگران است.

عدم پایبندی ایران به برجام پیامدهای خطرناکی را در خصوص عدم اشاعه هسته ای به همراه خواهد داشت! گفتنی است، آژانس بین المللی انرژی اتمی دیروز در گزارشی مدعی شد که ایران بخش دیگری از محدودیت های مرتبط با توافق هسته ای با قدرت های بزرگ را نقض کرده است.

در گزارش آژانس ادعا شده است که ایران با نگهداری 130 تن آب سنگین بخش دیگری از توافق هسته ای را نقض کرده است.

در گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی گفته شده بود که ایران در 16 نوامبر 2019، آژانس را نسبت به افزایش میزان آب سنگین خود به بیش از130 تن مطلع کرده است.

در این گزارش همچنین اعلام شده بود: در 17 نوامبر 2019 آژانس تایید کرد که طرح تولید آب سنگین عملیاتی شده و مقدار آب سنگین ایران 131.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فرانسه به افزایش میزان ذخایر آب سنگین ایران

واکنش فرانسه به افزایش میزان ذخایر آب سنگین ایران