مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 16:552019-11-19سياسي

نمی خواهیم برنامه اربعین را دولتی کنیم


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: دستگاه ها باید خدمات رسانی به زائران اربعین را تسهیل کنند و قصد ما دولتی کردن این گردهمایی نیست.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: دستگاه ها باید خدمات رسانی به زائران اربعین را تسهیل کنند و قصد ما دولتی کردن این گردهمایی نیست.

خدابخش مرادی نافچی شامگاه امروز در جلسه ستاد اربعین استان زنجان، اظهار کرد: راهپیمایی اربعین به عنوان راهبرد جمهوری اسلامی محسوب می شود و باید برای جلب و جذب مشارکت های مردمی، واحدهای صنفی و هیئت های مذهبی، تسهیل گری شود.

وی ادامه داد: ما به عنوان مدیران و خدمت گزاران نظام موکلف هستیم بستری برای خدمات رسانی به زائران استان، زائران عبوری از زنجان و کسانی که در راهپیمایی بزرگ اربعین در کشور عراق شرکت می کنند را فراهم کنیم و قصد ما این نیست که بخواهیم راهپیمایی اربعین را دولتی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان یادآور شد: ستاد اربعین به بازه زمانی اعزام زائران محدود نمی شود؛ بلکه اتمام این راهپیمایی، شروع فعالیت ستاد برای برنامه اربعین سال آینده است و باید مجموعه اقدامات و فعالیت ها آسیب شناسی شود.

این مسئول به آسیب شناسی و بازنگری در حوزه اعزام، اسکان، حمل و نقل، بهداشت، مشارکت های مردمی و سایر کمیته های این ستاد تاکید کرد و افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی خواهیم برنامه اربعین را دولتی کنیم

نمی خواهیم برنامه اربعین را دولتی کنیم