مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 16:102019-11-19اقتصادي

قیمت طلا با امید به توافق آمریکا و چین ارزان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با تمدید اجازه همکاری شرکت های آمریکایی با شرکت چینی هوآووی که سبب خوش بینی در مورد توافق تجاری امریکا و چین شد، - با تمدید اجازه همکاری شرکت های آمریکایی با شرکت چینی هوآووی که سبب خوش بینی در مورد توافق تجاری آمریکا و چین شد، قیمت طلا به 1468.

15 دلار در هر اونس کاهش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با تمدید اجازه همکاری شرکت های آمریکایی با شرکت چینی هوآووی که سبب خوش بینی در مورد توافق تجاری امریکا و چین شد، قیمت طلا کاهش یافت و افزایش هایی را که در ساعات اولیه معاملات رقم زده بود، از بین برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، هر اونس طلا در بازار های جهانی با 3.

36 دلار کاهش 1468.

15 دلار فروخته شد.

طلا به 1475.

40 دلار، بالاترین رقم از 7 نوامبر رسیده بود.

پیتر فرتیگ، تحلیلگر بازار گفت: ارزش بازار های بورس بالاست و ریسک پذیری سرمایه گذاران بیشتر شده و ترجیح می دهند بیشتر به سوی دارایی های ریسکی تر بروند و این عاملی است که بر طلا تاثیر گذاشته است.

طلا به دقت بیانیه دولت آمریکا را دنبال می کند و نگران مذاکرات با چین و اینکه آیا ترامپ توافق تجاری را امضا می کند یا نه هست.

از آنجایی که واشنگتن اجازه همکاری شرکت های امریکایی با شرکت چینی هوآووی را تمدید کرد و این حس در بازار به وجود آمد، که دو کشور می توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت طلا با امید به توافق آمریکا و چین ارزان شد

قیمت طلا با امید به توافق آمریکا و چین ارزان شد