مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 15:502019-11-19فرهنگي

نخستن کتاب جشنواره ملی «داستان آب» رونمایی شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اصفهان با اشاره به رونمایی از نخستن کتاب جشنواره ملی «داستان آب» گفت: این جشنواره ملی اهمیت موضوع آب با زبان هنر و ادبیات بیان می شود.

- اصفهان-مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اصفهان با اشاره به رونمایی از نخستن کتاب جشنواره ملی داستان آب گفت: این جشنواره ملی اهمیت موضوع آب با زبان هنر و ادبیات بیان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود میرمحمد صادقی عصر سه شنبه پس از رونمایی از نخستین کتاب جشنواره ملی داستان آب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری نخستین جشنواره ملی داستان آب که با اهتمام ارگان های ذی ربط برگزار شد در صدد اهمیت موضوع آب با زبان هنر و ادبیات در سطح جامعه بود.

وی افزود:بیش از 450 داستان از 30 استان کشور به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی داستان آب ارسال شد که نشان از اهمیت به موضوع آب در کشور بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اصفهان با اشاره به پیشرو بودن و اهمیت موضوع آب در حوضه زاینده رود تصریح کرد: امیدواریم این جشنواره به اهداف خود که ایجاد حساسیت به موضوع آب با کاربردهای متنوع آن در سطح جامعه است نزدیک شده باشد.

وی با عدم رضایت از سرانه مطالعه در کشور گفت: برگزاری جشنواره ملی داستان با موضوع آب می تواند اهمیت مایه حیات را در قالب داستان به جامعه گوشزد کند تا علاوه بر رغب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستن کتاب جشنواره ملی «داستان آب» رونمایی شد

نخستن کتاب جشنواره ملی «داستان آب» رونمایی شد