مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 14:152019-11-19اقتصادي

دپوی کالا و امتناع از عرضه «غیرقانونی» است/ با متخلفان برخورد جدی خواهد شد


دپوی کالا و امتناع از عرضه غیرقانونی است/ با متخلفان برخورد جدی خواهد شد دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: با ابزارهای قانونی با احتکار کالا، دپوی کالا و افزایش قیمت که دسترسی مردم به کالا را دشوار کند، برخورد جدی خواهد شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، محمدحسین صادقی اظهار داشت: با ابزارهای قانونی با احتکار کالا، دپو کالا و افزایش قیمت که دسترسی مردم به کالا را دشوار کند، برخورد جدی خواهد شد.

وی بیان کرد: طبق بخشنامه هایی که برای دادستانی های کل کشور ارسال شده هرگونه افزایش  قیمت غیرقانونی است و با هر صنف یا واحدی که اقدام به افزایش قیمت کند، برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه افزود: گشت های نظارتی هم اکنون نیز در سطح بازار فعال خواهند شد و با کمک دستگاه های مربوطه از جمله صنعت و معدن تجارت تعزیرات قیمت کالاها را رصد  می کنند.

صادقی گفت: سازمان صنعت و معدن موجودی انبارها تحت رصد دارد و روزانه باید این موجودی بررسی شود و امتناع از عرضه کالاها به هر نحوی غیرقانونی است و در صورت مشاهده برابر قانون با آن ها برخورد خواهد شد.

وی متذکر شد: با جدیت با هرگونه فساد مقابله می شود و عزم دستگاه قضایی در مقابله با فساد عزم جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی کالا و امتناع از عرضه «غیرقانونی» است/ با متخلفان برخورد جدی خواهد شد

دپوی کالا و امتناع از عرضه «غیرقانونی» است/ با متخلفان برخورد جدی خواهد شد