مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 13:402019-11-19سياسي

تقدیر سردار کارگر از حضور به موقع و برخورد مقتدرانه ناجا با اغتشاشگران


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از حضور به موقع و فعال نیروی انتظامی و برخورد مقتدرانه با اغتشاشگران و اراذل و اوباش تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس طی پیامی از زحمات سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد.

  متن این پیام به شرح زیر است:  برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری  فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و اهداء سلام  با احترام، الحمدلله رب العالمین حضور به موقع و فعال نیروهای انتظامی در ایجاد نظم و حفاظت از امکان و اموال مردم شریف ایران اسلامی و برخورد مقتدرانه و قاطع با اغتشاشگران و اراذل و اوباش مورد حمایت دشمنان و ضدانقلاب در سراسر کشور مشهود است.

  اینجانب بر خود لازم می دانم از هدایت و فرماندهی حضرتعالی، تلاش های مخلصانه فرماندهان و مسئولین و همچنین ایثار و از خودگذشتگی کارکنان مجاهد فی سبیل الله نیروهای انتظامی تشکر و قدردانی نمایم.

  امیدوارم در پناه خداوند متعال با پیروی از صراط مستقیم حضرت امام خمینی (ره) و اطاعت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز مدظله العالی) در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر سردار کارگر از حضور به موقع و برخورد مقتدرانه ناجا با اغتشاشگران

تقدیر سردار کارگر از حضور به موقع و برخورد مقتدرانه ناجا با اغتشاشگران