مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 13:302019-11-19سياسي

انتخاب قم به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام پیگیری شود


باید حق قم را به خوبی ادا کرد و در سایه آن کارهای اساسی را در دستور کار قرار داد و تلاش کنید اقدامات را در خصوص انتخاب قم به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انجام دهید تا حق قم بهتر ادا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار شهردار قم با تاکید بر اینکه در هیچ کجای دنیا همچون حوزه علمیه قم نداریم، اظهار کرد: حوزه علمیه قم بزرگترین حوزه علمیه جهان اسلام است و در سایه این ظرفیت می توان اقدامات اساسی و زیربنایی خوبی را برای شهر انجام داد.

آیت الله مکارم شیرازی نیز با اشاره به چشم انداز شهراری قم در جهت معرفی قم به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آینده ای نزدیک، تصریح کرد: این کار بسیار شایسته است البته باید به جد پیگیری کرد  و نباید اجازه داد کسی مانع شود، حق قم در این زمینه ادا نشده است.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه سرچشمه انقلاب از قم بوده است، افزود: انقلاب از قم برخاسته و رهبر انقلاب هم از قم برخاسته است، وجود عظیم ترین حوزه علمیه در این شهر و بسیاری موارد دیگر که باید این مسائل به خوبی برای مردم تبیین شود.

وی اضافه کرد: باید حق قم را به خوبی ادا کرد و در سایه آن کارهای اساسی را در دستور کار قرار داد و تلاش کنید اقدامات را در خصوص انتخاب قم به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انجام دهید تا حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب قم به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام پیگیری شود

انتخاب قم به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام پیگیری شود