مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 13:252019-11-19اقتصادي

تشکیل شعبه ای ویژه برای پرونده های افزایش قیمت غیرقانونی + گزارش


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: شعبه ای ویژه برای رسیدگی به پرونده های افزایش قیمت های بدون مجوز راه اندازی شده تا این پرونده ها خارج از نوبت رسیدگی شوند.

- تشکیل شعبه ای ویژه برای پرونده های افزایش قیمت غیرقانونی + گزارش مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: شعبه ای ویژه برای رسیدگی به پرونده های افزایش قیمت های بدون مجوز راه اندازی شده تا این پرونده ها خارج از نوبت رسیدگی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، زهرا افضلی نیا بیان کرد: هر گونه افزایش قیمت در زمان حاضر غیرقانونی است و برهمین اساس، برنامه های بازرسی و گشت های ویژه برای جلوگیری از افزایش قیمت ها آغاز به کار کرده است.

او تاکید کرد: تا زمانی که هیات وزیران و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام نکنند، قیمت کالاها یا خدمات نباید افزایش یابد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با تاکید بر اینکه اولین تاثیر افزایش قیمت بنزین بر حمل و نقل عمومی خواهد بود، ادامه داد: سهمیه بنزین تمامی آژانس های درون و برون شهری و سرویس هایی که کار های عمومی انجام می دهند به همراه ما به التفاوت آن ها تا پنجشنبه اختصاص می یابد.

افضلی نیا گفت: سامانه 135 تعزیرات حکومتی و 124 صنعت، معدن و تجارت، آماده دریافت گزارش های مردمی درباره افزایش قیمت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شعبه ای ویژه برای پرونده های افزایش قیمت غیرقانونی + گزارش

تشکیل شعبه ای ویژه برای پرونده های افزایش قیمت غیرقانونی + گزارش