مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 13:152019-11-19اقتصادي

قیمت کالاهای اساسی در سامانه 124 درج شد


قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی از درج قیمت کالاهای اساسی در اپلیکیشن آپ و سامانه 124 خبر داد و گفت: برای کنترل بازار و جلوگیری از سواستفاده سودجویان در اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین، - بازرسی و نظارتها افزایش یافته و 15 هزار بازرس در طرح مبازره با گرانفروشی به نظارت و بازرسی می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، حسین مدرس خیابانی با اشاره به اینکه سامانه 135 سازمان تعزیرات حکومتی نیز برای دریافت گزارش های مردمی فعال شده است و مردم می توانند شکایات خود را به این سامانه نیز اعلام کنند، افزود: فهرست قیمت کالاهای اساسی در اپلیکیشن آپ نیز به مردم ارائه شده است.

وی با بیان اینکه سه میلیون واحد صنفی داریم که نمی توانیم برای هر کدام از آن ها یک بازرس بگذاریم، از مردم خواست از فروشگاه هایی خرید کنند که برچسب قیمت کالا دارند و افزود: برای اطمینان مردم از مبارزه تنظیم بازار با سوءاستفاده کنندگان شرایط کنونی، تخلفات آن ها در سامانه 124 و اپلیکیشن آپ قرار می گیرد.

مدرس خیابانی در ادامه افزود: تمرکز ستاد تنظیم بازار بر کنترل قیمت صد قلم کالای اساسی است، اما این به معنای کنترل نکردن بقیه قیمت ها نیست.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی گفت: هفت هزار و 500 اتحادیه برای سه میلیون واحد صنفی وجود دارد که اتاق اصناف به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت کالاهای اساسی در سامانه 124 درج شد

قیمت کالاهای اساسی در سامانه 124 درج شد