مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 13:102019-11-19سياسي

هوشیاری و آمادگی بیشتر ارتش در صیانت از مرز ها


ارتش با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اغتشاش های اخیر، هوشیاری و آمادگی بیشتر در صیانت از مرز های میهن اسلامی را یادآور شد.

- به نقل از روابط عمومی ارتش، متن کامل بیانیه بدین شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحیم همزمان با تمرکز بر استمرار امنیت و آرامش در میهن عزیزمان و ضرورت روشنگری مردم از دسیسه ها و توطئه های از پیش طراحی شده دشمنان نظام، ضرورت دارد هوشیاری و ارتقاء آمادگی ها برای مقابله با هرگونه توطئه ای که امنیت مرز های ایران اسلامی را تهدید کند، مورد توجه قرار گیرد.

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از چهار دهه پیش تاکنون در جهت فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند و همواره با نقشه های متعدد درصدد تحقق این خیال خام بوده اند.

در مقطعی که جبهه مقاومت با غلبه بر تروریسم دست ساخته و مورد حمایت آمریکا فصل جدیدی از پیروزی ملت های مسلمان منطقه را رقم زده و جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در مقابل فشار حداکثری دشمن مقاومت کرده و دشمن را در موضع ضعف و استیصال قرار داده است، کینه ورزان و دشمنان زخم خورده اسلام و انقلاب به فتنه جدیدی علیه انقلاب روی آورده اند و با بهره گیری از تمامی عده و عٌده و افراد مزدور یا فریب خورده و رسانه های شیطانی به مقابله با انقلاب اسلامی ایران برخاسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشیاری و آمادگی بیشتر ارتش در صیانت از مرز ها

هوشیاری و آمادگی بیشتر ارتش در صیانت از مرز ها