مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 13:102019-11-19سياسي

ارتش: آمادگی کامل دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور اجتناب ناپذیر است


ارتش جمهوری اسلامی ایران به دنبال ناآرامی های روزهای اخیر با صدور بیانیه ای اعلام کرد که آمادگی و هوشیاری کامل دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و جمهوری اسلامی ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ارتش جمهوری اسلامی ایران به دنبال حوادث روزهای گذشته، با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، هوشیاری و آمادگی بیشتر در صیانت از مرزهای میهن اسلامی را یادآور شد.

 متن کامل بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم همزمان با تمرکز بر استمرار امنیت و آرامش در میهن عزیزمان و ضرورت روشنگری مردم از دسیسه ها و توطئه های از پیش طراحی شده دشمنان نظام، ضرورت دارد هوشیاری و ارتقاء آمادگی ها برای مقابله با هرگونه توطئه ای که امنیت مرزهای ایران اسلامی را تهدید کند مورد توجه قرار گیرد.

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از چهار دهه پیش تا کنون در جهت فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند و همواره با نقشه های متعدد درصدد تحقق این خیال خام بوده اند.

 در مقطعی که جبهه مقاومت با غلبه بر تروریسم دست ساخته و مورد حمایت آمریکا فصل  جدیدی از پیروزی ملت های مسلمان منطقه را رقم زده و جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در مقابل فشار حداکثری دشمن مقاومت کرده و دشمن را در موضع ضعف و استیصال قرار داده است، کینه ورزان و دشمنان ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش: آمادگی کامل دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور اجتناب ناپذیر است

ارتش: آمادگی کامل دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور اجتناب ناپذیر است