مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 13:052019-11-19اقتصادي

اختلاف نظر، کمیته دستمزد کارگران را بی نتیجه گذاشت!


در حالی که قرار بود در دومین جلسه کمیته دستمزد به راهکارهای ترمیم حقوق و دستمزد و تقویت معیشت جامعه کارگری پرداخته شود نماینده کارگران در شورای عالی کار از بی نتیجه ماندن این جلسه به دلیل اختلاف نظر گروه کارفرمایی و کارگری خبر داد.

- ناصر چمنی درباره جزییات این جلسه به ایسنا، گفت: در این نشست که با حضور نمایندگان دولتی وزارت اقتصاد، صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور نمایندگان گروه کارفرمایی و کارگری برگزار شد، نماینده مرکز آمار ایران نیز حضور داشت که گزارشی از اقلام سبد خانوارها ارائه کرد؛ اما یک گزارش کلی از سوی مرجع مربوطه بود و همان ارقام و اعداد و اطلاعاتی بود که روی سایتها قرار داشت در حالی که ما به دنبال تورم اقلام سبد معیشت خانوارهای کارگری بودیم.

گزارش نماینده مرکز آمار تبدیل به هزینه کرد خانوارها نشده بود وی ادامه داد: گزارشی که نماینده مرکز آمار ارائه کرد صرفا آماری بود و تبدیل به هزینه کرد خانوارهای نشده بود تا بتوانیم سر آن بحث و گفت وگو و تبادل نظر کنیم به همین دلیل نتیجه ای حاصل نشد.

نماینده کارگران در شورای عالی کار در پاسخ به این پرسش که آیا کارفرمایان گزارش خود را از هزینه اقلام سبد معیشت کارگران ارائه کردند یا نه؟ گفت: متاسفانه کارفرمایان گزارشی نیاورده بودند و در این جلسه هم نسبت به تاثیرگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف نظر، کمیته دستمزد کارگران را بی نتیجه گذاشت!

اختلاف نظر، کمیته دستمزد کارگران را بی نتیجه گذاشت!