مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 13:052019-11-19سياسي

حداکثر کشیک دستیاران رشته های تخصصی، 12شب در ماه


معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به مصوبات نود و یکمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی مورخ 19 آبان 1398، با اشاره به نقش دستیاران تخصصی در ارائه خدمات درمانی گفت: - در این شورا حداکثرکشیک دستیاران در رشته های تخصصی، 12شب در ماه تعیین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر باقر لاریجانی با اعلام این مطلب گفت: تنظیم برنامه دستیاران توسط مدیران گروه یا رییس بخش های مربوطه با رعایت سقف تعداد کشیک موظف صورت می گیرد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت درخصوص تکمیل ظرفیت دوره های دستیار تخصصی گفت: دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی مجاز است در مرحله تکمیل ظرفیت در هر دوره از آزمون پذیرش دستیار رشته های تخصصی بالینی، در صورت تقاضای دانشگاه ها، به اعلام اساسی افراد واجد شرایط پذیرش از بین مردودین مرحله اصلی همان دوره در قالب ظرفیت های خالی مانده ناشی از منصرفین، دستیاران تغییر رشته یافته، متقاضیان انتقال و نیز ظرفیت های تکمیل نشده با همکاری مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کند.

وی افزود: در شورا مقرر شد مرکز سنجش آموزش پزشکی ترتیبی اتخاذ کند تا افراد واجد شرایط پذیرفته شده درمرحله تکمیل ظرفیت دارای حداقل نمره آخرین فرد پذیرفته شده در همان رشته / محل و در همان سهمیه در مرحله اصلی پذیرش باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداکثر کشیک دستیاران رشته های تخصصی، 12شب در ماه

حداکثر کشیک دستیاران رشته های تخصصی، 12شب در ماه